مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهردارى تهران گفت: قراردادی با وزارت نیرو داریم که ١٠٠ درصد آب فضای سبز با آب غیرشرب آبیاری شود.

علی محمد مختارى، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهردارى تهران اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری تهران، تحولى در حوزه شهری رخ داده که بیشتر به موضوع کیفیت اهمیت ویژه‌ای داده شده است، همچنین در این دوره به بهبود وضعیت گونه‌های گیاهی شتاب بیشتری گرفته است.

وى ادامه داد: برای آبیاری فضای سبز از آب غیر شرب استفاده می‌شود، در همین راستا قراردادی با وزارت نیرو داریم که ١٠٠ درصد آب فضای سبز به صورت غیرشرب انجام گیرد، ما ١٣٥ میلیون متر مکعب از آب چاه را برای آبیاری استفاده کردیم.

مختارى گفت: قرارداد بین شهرداری و وزارت نیرو به صورت تفاهم نامه بوده که در جهت حفظ و صیانت از فضای سبز انجام شده است.

وى تاکید کرد: در بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان، ٣٠٠ هزار درخت و درختچه در عرض یک ماه توسط کارمندان و همکاران در بوستان ایرانیان کاشته شده است.

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهردارى تهران یادآوری کرد: ارتباطاتی با شرکت‌های دانش بنیان انجام دادیم که هزینه هاى نگه داشت فضا‌های سبز شهرداری به صورت بهینه انجام شود.

مختارى ادامه داد: بوستان‌های مادر و کودک، خواسته بانوان کشور است، برای این بوستان مردم بسیار راضی هستند و پروژه بسیار مهم مدیریت شهری است.

وی گفت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی ملی در اختیار ارگان‌ها بود که با دستور رهبر معظم انقلاب به شهرداری تهران واگذار و برای آنها مناقصاتی انجام شده است.

مختاری تصریح کرد: در روز درختکاری یک هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در ۱۱ نقطه شهر تهران ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار