روحالله محمد حسینزاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به خدماترسانی به زائران در مسیر اربعین، بیان کرد: در کنار مجتمعهای خدماتی و رفاهی، موکبهایی برای خدماترسانی به زائران ایجاد شده است.
حسینزاده افزود: در کنار مجتمعهای خدماتی و رفاهی استانهای همدان، آذربایجان غربی، ایلام و کرمانشاه، موکبهایی ایجاد شده است که خادمان مشغول خدمترسانی به زائران هستند.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگیهایی که با وزارت کشور انجام میشود، بتوانیم در سالهای آینده کمک جدیتری به ستاد اربعین و زائران حرم امام حسین (ع) داشته باشیم. همچنین برای مسیر اربعین باید فکر جدیتری شود.
او در مورد سایر خدمات وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی به زائران حرم امام حسین (ع) گفت: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توسط معاونت گردشگری در استانها پیگیری میشود و بخش اعظمی از مدیرانکل در استانها درگیر کار هستند.
حسینزاده در پایان تصریح کرد: غرفههای صنایعدستی در شهرهای مرزی مانند مهران و قصر شیرین راهاندازی شده است.