سرپرست بیمه سلامت خوزستان از آغاز عقد قرارداد با کلیه مطب‌های مامایی برای همکاری با این سازمان خبر داد.

محمدرضا رضایی گفت: مطب‌های مامایی که مایل به همکاری با اداره‌کل بیمه سلامت خوزستان هستند، می‌توانند با این سازمان قرارداد همکاری منعقد کنند.

او می گوید: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره‌کل بیمه سلامت خوزستان آماده عقد قرارداد با تمامی مطب‌های مامایی دارای پروانه مطب معتبر است.

سرپرست بیمه سلامت خوزستان گفت: ماما‌ها می‌توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام و سپس جهت تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان مراجعه کنند.

به گفته او تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با ماما‌ها به صورت غیرحضوری در سامانه شرکای کاری امکان‌پذیر است و پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگذاری شده و درخواست ماما‌ها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان بررسی می‌شود.

در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می‌کنند و در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب توسط کارشناسان این اداره‌کل قرارداد همکاری منعقد و ماما‌ها می‌توانند به بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت خدمات‌رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.