معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌ها برای رفع بخشی از مشکلات ایثارگران استفاده کنیم.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی فارس در شیراز اظهار کرد: ما به عنوان افراد آگاه و مطلع و کسانی که ادعای دلسوزی نسبت به خانواده ایثارگران داریم و مسئولیتی هم به عنوان مشاور امور ایثارگران پذیرفته ایم آن هم در دولتی که ادعای انقلابی گری دارد باید در همین مسیر محکم گام برداریم.

او ادامه داد: در این زمینه هم شخص رئیس جمهور علاقمند هستند و هم وزرایی که خودشان عمدتا از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

محبی پور بیان کرد: در استان فارس تلاش بر این است که مدیرانی از جنس انقلاب و دارای اصالت و ریشه انقلابی انتخاب شوند تا در این مسیر‌ها با عزم راسخ وارد شوند و به خانواده شهدا و ایثارگران توجه جدی تری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از مشاوران امور ایثارگران ادارات خواست که زوایای حقوقی امکان ارائه خدمات به ایثارگران را فراهم کنند و برای شناسایی و یافتن زمینه‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای انجام این کار همکاری و کمک کنید.

محبی پور ادامه داد: اگر ظرفیتی برای خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران وجود دارد، اما نسبت به آن کم توجهی می‌شود، بی توجهی به این ظرفیت‌ها و استفاده نکردن از آن‌ها مصداق ترک فعل است و این آمادگی داریم که چنین مواردی را بررسی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.