در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کسری بودجه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان برای تامین غذای دانشجویان

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: ما در دانشگاه فرهنگیان نیاز‌های خود را سطح بندی کرده ایم تا بتوانیم با شرایط بهتری مشکلات را برطرف کنیم.

رضا مرادصحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره کیفیت پایین غذای این دانشگاه گفت: متاسفانه در گذشته کیفیت غذا‌ها چندان مناسب نبوده است؛ البته مسمومیتی که در یکی از مراکز ما پیش آمد در روز‌های بعد از آن در دانشگاه‌های دیگری نیز اتفاق افتاد. مسمومیت تنها مخصوص دانشگاه فرهنگیان نبوده است؛ اما در این موضوع مسمومیت برای یک نفر هم زیاد است.

او گفت:کیفیت غذا‌ها باید افزایش پیدا کند. ما عنوان کرده ایم باید در دانشگاه فرهنگیان ۲ نوع غذا آن هم با کیفیت بالا تهیه شود و در این موضوع نیز اهتمام داریم. دانشگاه فرهنگیان با ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه بر‌ای تامین غذای دانشجویان مواجه است و باید این مبلغ را تامین کنیم.

صحرایی گفت: دانشگاه فرهنگیان اکنون تنها ۱۰۰۰ دانشجو در مقطع ارشد دارد. آن هم تنها برای دانشگاه فرهنگیان است، اما اشتیاق زیادی برای حضور در این مقطع وجود دارد.

او گفت: یک مسئله آن است که از مقطع ارشد معلم بگیریم که در دست بررسی میان کارشناسان است. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم در هر کدی که بخواهیم نیرو بگیریم، صد‌ها نفر شرکت خواهند کرد و در این موضوع اطمینان داریم استقبال بالایی وجود خواهد داشت.

صحرایی درباره کمبود امکانات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان و مدیران سابق آن نیز حتما برای کمبود امکانات و مشکلات برنامه‌هایی داشته اند. همان گونه که ما نیز در این دوره تلاش خود را برای حل کردن مشکلات انجام خواهیم داد.

او گفت: ما در دانشگاه فرهنگیان نیاز‌های خود را سطح بندی کرده ایم و اکنون از رفع نیاز‌های پایه شروع خواهیم کرد.

صحرایی افزود: نیاز پایه یعنی رفع مشکلات خوابگاه‌ها و افزایش کیفیت غذا‌ها و بعد از آن به دنبال افزایش تجهیزات هستیم. به ترتیب به همین شکل نیاز‌های واجب دانشگاه را فراهم و برطرف می‌کنیم.

او ادامه داد: یکی از اهداف مهم ما آن است که از ظرفیت، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر امکانات دانشگاه‌های دیگر نیز برای رفع نیاز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به بهترین نحو استفاده کنیم و نیاز‌های خود را برطرف کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
دانشجو = سرمایه