رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث ۱۸۵ هزار واحد مسکن روستایی در سطح کشور خبر داد.

اکبر نیکزاد پنجشنبه شب در سفر به شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری گفت: با عنایت رئیس‌جمهور وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی مصوب و از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل کشور اعلام و ابلاغ شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سهم شهرستان فارسان از اعتبارات مربوط به طرح هادی روستا‌ها مشخص شود و براساس جمع‌بندی نهایی قرار شد سهم شهرستان‌ها از جمله فارسان در یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار استانی طرح هادی تا هفته آینده مشخص شود.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور قیر مورد نیاز برای شهرستان فارسان را تامین و به استان ارسال می‌کند.

نیکزاد ادامه داد: با اختصاص اعتبارات، قیر رایگان و کمک دهیاری‌ها، طرح هادی روستا‌ها براساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی شهرستان فارسان اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از اختصاص سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی روستایی کشور خبر داد و گفت: امسال اجرای این طرح‌ها در کشور شتاب دوچندانی به خود می‌گیرند.

وی افزود: برای اجرای طرح هادی به هریک از استان‌های کشور ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نیکزاد از احداث ۱۸۵ هزار واحد مسکن روستایی در سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد به مرحله سقف رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۰ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده نیاز به تعمیر دارد که این موضوع در حال انجام است.

نیکزاد ادامه داد: تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی در ۱۷ نقطه کشور بر اثر سیل و زلزله آسیب دیده است که در این راستا ستاد‌های بازسازی فعال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار