استاندار مازندران از افزایش ۱۰ درصدی سپرده‌های بانکی استان خبر داد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی استان، گفت: سپرده‌های بانکی مازندران براساس گزارش بانک مرکزی بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته در حالی که این میزان در کل کشور ۸ درصد بوده است.

او افزود: رسالت ستاد عالی رشد اقتصادی در استان بسیار با اهمیت و تعیین کننده است و باید مشکلات این حوزه براساس یک راهبرد نظام‌مند حل شود.

حسینی پور با بیان اینکه هر فرمانداری می‌بایست حداقل یک سرمایه گذار را ماهانه به شهرستان بیاورد و بسیار جدی این موضوع را پیگیری کند، گفت: کم کاری در این بخش به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، چرا که جلسات ستاد رشد اقتصادی می‌بایست منجر به نتیجه شود.

او افزود: سپرده‌های مازندران فقط باید در سطوح استانی بهره گیری شود و بانک‌های دولتی و خصوصی استان می‌بایست در این زمینه فعال‌تر شوند.

حسینی پور گفت: آمدن سرمایه گذار به تحقق رشد اقتصادی استان کمک شایانی می‌کند و شانیت ستاد عالی رشد همین موضوع است.

او افزود: همایش سرمایه گذاری اقتصادی بزودی در استان مازندران برگزار خواهد شد و تمامی ابعاد این همایش باید سنجیده شود. همچنین همایش منطقه‌ای سرمایه گذاری می‌بایست با مشارکت فرمانداران برگزار گردد.

استاندار مازندران گفت: پروژه‌های مهم سرمایه گذاری در استان باید شناسایی و دبیرخانه ستاد عالی رشد اقتصادی استان باید این موضوع را پیگیری کند و حتما باید پیوست دقیق اقتصادی در این ستاد لحاظ شده تا منجر به استقبال سرمایه گذاران گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار