دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۲ تصادف که دیشب از میدان مقاومت خرمشهر تا مسیر کربلا رخ داد ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیشب یک تصادف در مسیر بصره به کربلا و دیگری در میدان مقاومت به سوی شلمچه منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد.

به گفته او برای تصادف یک دستگاه خودروی شورلت در محور بصره – کربلا که دارای پنج مصدوم بود چهار دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام شد.

این مسئول از تحویل مصدومان از طرف عراقی خبر داد و گفت: پس از رسیدن کد‌های اورژانس و تحویل از تکنسین‌ها عراقی، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی انجام و در نهایت به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر منتقل شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: گزارش این حادثه ۲۳ و ۲۲ دقیقه دیروز به مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه اعلام شد.

آقای نقیبی در خصوص تصادف زنجیره ایی در محور فلکه مقاومت به شلمچه گفت: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس، موتور و دوچرخه رخ داد و با اعزام چهار دستگاه آمبولانس و پس از امدادرسانی‌های فوریت‌های پزشکی برای ادامه درمان به بیمارستان، ولی عصر (عج) خرمشهر منتقل شدند.

بنا به اظهارات او مصدومان این حادثه با سنین چهار، پنج، ۱۱، ۲۴ و ۳۰ ساله بودند.

این مسئول در رابطه با این حادثه‌ی اعلام شده به فوریت‌های پزشکی در ساعت ۲۳ و ۲۴ دقیقه دیشب گفت: دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه درحال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.