مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان گفت: در هفته دفاع مقدس ۳۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر این استان به صورت نمادین تجلیل می‌شوند.

سرهنگ حسن حبیبی با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس بر لزوم اجرای برنامه‌های فاخر و در شأن ایثار و رشادت و فداکاری مردم گیلان در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی تأکید کرد.

به گفته او، دفاع مقدس یکی از مقاطع بسیار مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب و دوران تثبیت نظام اسلامی بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تقدیم ۸ هزار شهید دوران دفاع مقدس را نشان دهنده همدلی و همراهی و پای کار بودن مردم گیلان دانست.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه کمک‌های ۱۵۰۰ کامیونی گیلانی‌ها به جبهه زبانزد است، گفت: وظیفه داریم از فرصت هفته دفاع مقدس برای تبیین این مجاهدت‌ها استفاده کنیم.

او افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال از ۳۰ شهریور و با سخنرانی سراسری مقام معظم رهبری و تجلیل از یک میلیون ایثارگر پیشکسوت آغاز می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در این استان نیز به صورت نمادین از ۳۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل می‌آید.

سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان

به گفته سرهنگ حبیبی، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها و گلباران مزار‌های شهدا همزمان با ۳۱ شهریور و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس همراه با ادوات و تجهیزات نظامی از دیگر برنامه‌ها در مرکز استان گیلان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.