رئیس بخش روابط عمومی آستان مقدس حسینی از اختصاص ۱۰۰ وسیله نقلیه به شکل روزانه برای انتقال زوار عتبات عالیات از نقاط مرزی خبر داد.

در آستانه فرارسیدن رسیدن اربعین حسینی (ع)، رئیس بخش روابط عمومی آستان مقدس حرم امام حسین (ع) در گفتگو با خبرگزاری نون عراق (وکاله نون الخبریه) از اختصاص روزانه یکصد وسیله نقلیه برای انتقال زوار اربعین از گذرگاه‌های مرزی به کربلا و به عکس خبر داد.

«عبدالامیر طه عبدالله» رئیس بخش روابط عمومی آستان مقدس حسینی (ع) در گفتگو با خبرگزاری نون عراق گفت: با دستور مستقیم «شیخ عبدالمهدی الکربلائی» متولی شرعی آستان مقدس حسینی، زائران از گذرگاه‌های مرزی به شهر کربلا به حساب دبیرخانه آستان مقدس حسینی و به شکل رایگان منتقل می‌شوند تا [رنج سفر]زوار کاهش داده شده و به آن‌ها کمک شود تا به سلامت به شهر مقدس کربلا به منظور انجام زیارت وارد شوند.

طبق گفته رئیس بخش روابط عمومی آستان مقدس حسینی (ع)، این آستان ۳۰۰ میلیون دینار برای انجام این کار اختصاص داده است و همین امروز نیز یکصد وسیله نقلیه در انتقال زوار از گذرگاه زرباطیه (در مجاوزت با مرز مهران ایران) مشارکت داشتند و به انتقال ۲۴ ساعته زوار ادامه می‌دهند.

گفتنی است طبق اعلام مقامات کشورمان روزانه هزاران نفر از پایانه‌های مرزی ایران و عراق به منظور شرکت در اربعین امام حسین (ع) راهی عتبات عالیات می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار