مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنج شنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور قزوین - بوئین زهرا  بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری با ۴ نفر سرنشین به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودرو به علت جراحات وارده فوت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه گفت: علت تصادف از سوی کارشناس پلیس راه در حال بررسی و اقدام می‌باشد.

توقف خودرو حامل حشیش

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - کرج  به یک دستگاه خودرو سواری پراید، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۵ کیلوگرم حشیش، که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد:متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر قزوین، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به واحد صنفی شناسایی شده اعزام شد و در بازرسی از آن ۲۱ هزار و ۲۳۱ قلم انواع لوازم آرایشی، قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از سازمان گمرک و غذا و دارو بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیاد ریال برآورد شده است.

وی گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.