قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: درسه سال گذشته هزار هکتار از اراضی موقوفه سطح شهر مشهد دراختیار مدیریت شهری گذاشته شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:در سه سال گذشته هزار هکتار از اراضی موقوفه سطح شهر مشهد با رعایت حدود شرعی به نفع مردم و برای گره‌گشایی از مشکلات شهری در اختیار مدیریت شهری گذاشته شده است.

او افزود: یکی از دغدغه‌هایی که همیشه در مشهدالرضا مطرح بوده ،مطالبه جدی مقام معظم رهبری نیز بوده و دولت‌ها نیز سعی داشتند در این خصوص کاری انجام دهند، اما به‌دلیل گستردگی محرومیت و فقدان زیر ساخت‌های لازم برای رفع این معضلات همچنان درصد قابل توجهی از این نارسایی‌ها ساری و جاری است و نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد:مقوله و مسائل حاشیه شهر دیگر امروز حاشیه نیست، بلکه در وسط شهر و متن آن قرار گرفته و می‌طلبد کار‌های بزرگی انجام شود تا گام به گام مشکلات مردم ساکن آن حل شود. به همین دلیل تولیت آستان قدس رضوی شخصا برای رفع این محرومیت‌ها پای کار آمده و هر گونه کمک و مساعدت را با رعایت غبطه وقف در اولویت کاری این آستان مقدس قرار داده‌اند.

رحمتی با اشاره به دغدغه تولیت آستان قدس رضوی برای توسعه خدمت‌رسانی به مجاوران حضرت رضا (ع) و اهتمام به مناطق کمتر توسعه یافته، به ویژه حاشیه شهر مشهد بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، سلسله اقداماتی با همراهی و همکاری آستان قدس رضوی، مدیریت ارشد و اجرایی مشهد آغاز شده و در همین راستا هر چند وقت یک‌بار، شاهد اتفاق مهم و جدیدی در سطح شهر هستیم.

او‌ تصریح کرد: این همکاری که از حدود سه سال گذشته بویژه در یک سال این دولت با جدیت بیشتری صورت گرفته، در چند دهه گذشته بی‌نظیر بوده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضویی‌ تاکید کرد:این‌همکاری‌ها باعث شده است تا آستان قدس رضوی نزدیک به هزار هکتار از اراضی موقوفه را برای گره‌گشایی از کار مردم برای اجرای پروژه‌های مختلف اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.