کاخ سفید با اعلام این‌که واشنگتن به دنبال راه‌هایی برای افزایش منابع گازی در اروپا است، مدعی شد پوتین از انرژی به عنوان سلاح استفاده می‌کند.

«کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: «پوتین از انرژی به عنوان سلاح استفاده می‌کند، ولی ما انتظار این مسئله را داشتیم و برای آن نیز آماده شده‌ایم. ما با متحدان خود به دنبال راه‌هایی برای افزایش منابع گازی در اروپا و تقویت سایر منابع انرژی می‌گردیم.»

سخنگوی کاخ سفید افزود: «روسیه فرآیند غربالگری را، در جریان تلاش‌ها برای الحاق مناطق تحت کنترل خود در اوکراین، بسیار مهم می‌داند.»

ژان پیر همچنین مدعی شد: «اطلاعات ما نشان می‌دهد که روسیه از مراکز غربالگری در شرق اوکراین و غرب روسیه برای بازداشت هزاران اوکراینی استفاده می‌کند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
خب اصلش همینه در برابر سلاح تحریم سلاح انرژی لازمه اگر کشورهای عربی ومسلمانها دو ماه شیر نفت و گاز رو می بستند حساب کار دست زورگویان و حامیان رژیم صهیونسیتی می آمد و فلسطین اینهمه مورد ظلم وستم قرار نمی‌گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
کاخ سفید بهتره یک نگاهی به کارنامه بین الملی خودش نسبت به دیگر کشورها بیندازه بعد در مورد روسیه صحبت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۱:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
خانم امریکایی افریقایی تبار از لحاظ حقوق بشر ریختن بمب اتمی روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی کشور تسلیم شده ژاپن عمل مجرمانه ای بود یا نبود؟ جواب من یک کلمه است: بلی و خیر. فقط. حتی یک کلمه زائد هم از شما قبول نخواهم کرد. برو از تمام دانشمندان جهان کمک بگیر و جواب بیاور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
اونوقت تو چکار میکنی ....جنایت کار تو که دارو را سلاح میکنی بد ذات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
امریکای جنایتکار هم از حقوق بشر و دارو بعنوان سلاح جنگی استفاده میکند
آخرین اخبار