سرپرست فرمانداری میامی گفت: ۴۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

عباس طاهران پور  ضمن بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رشادت و دلیری رزمندگان اسلام برای نسل جدید است، ابراز داشت: امروز دشمن می‌کوشد تا با رخنه در فکر و ذهن و اندیشه نسل جوان بکوشد تا ارزش‌های انقلاب و نظام را برای آن‌ها کمرنگ جلوه دهد لذا این وظیفه تک تک ما است که نگذاریم این توطئه شکل گیرد.

وی ضمن بیان اینکه ۴۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود، افزود: محوریت این برنامه‌ها اگرچه مردمی است، ولی باید ظرفیتی ایجاد شود تا نیرو‌های جوان و نسل جدید نیز در اجرای آن‌ها مشارکت فعال داشته باشند و این خود اسبابی را فراهم می‌کند تا توطئه دشمن به ثمر ننشیند.

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه جنگ تحمیلی روز‌های سختی برای انقلاب رقم زد، ابراز داشت: دشمن بعثی با بمباران جنگ نا ببرابر علیه ایران را آغاز کرد، اما ملت ایران با ایستادگی، جانفشانی و رشادت‌هایی مثال‌زدنی خیال باطل دشمن مبنی بر فتح سه روزه تهران را نقش بر آب کردند.

طاهرانپور با بیان اینکه خاطرات جنگ و جانفشانی‌های شهیدان، جانبازان، ایثارگران و ... می‌بایست در تاریخ ماندگار شود، تصریح کرد: می‌بایست با برگزاری مراسم تجلیل و تکریم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و این را یادآور شویم که امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران یکی از توانمندترین کشور‌ها در حوزه‌های نظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.