سرپرست فرمانداری پلدختر با تأکید بر آزادسازی بستر رودخانه کشکان گفت: مصوبه ستاد بحران برای ۴۰ خانوار معمولانی که در معرض خطر رودخانه کشکان هستند اخذ شده‌است.

حمید خادم سرپرست فرمانداری پلدختر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تعارضات بین ادارات درزمینهٔ آزادسازی بستر رودخانه کشکان رفع شود.

او افزود: برخی واحد‌های مسکونی در حریم رودخانه کشکان به محل بروز آسیب‌های اجتماعی و محل رفت‌وآمد حیوانات موذی تبدیل‌شده است که باید هر چه سریع‌تر تعین‌تکلیف شود.

سرپرست فرمانداری پلدختر با تأکید بر رفع تعارضات و رفع مشکلات مردم در اسرع وقت توسط ادارات راه‌وشهرسازی و بنیاد مسکن عنوان کرد: نباید کار مردم بعد از گذشت سه سال از سیل معطل بماند و ضرورت دارد ادارات مربوط منتظر روال قانونی برای حل مشکلات مردم نمانند.

خادم با اشاره به اینکه برخی از مردم بعد از گذشت ۳۹ ماه پیگیری هنوز به نتیجه نرسیده‌اند، بیان کرد: مدیران پلدختر در این فاصله زمانی تا برگزاری جلسه بعدی اقدامات لازم در رابطه با آزادسازی حریم رودخانه و حل مشکلات مردم را پیگیری کرده و گزارش کنند.

اوگفت: برخی مردم به حق‌شان در رابطه با اهدای زمین معوض سیل نرسیده‌اند که مدیران موظف به رسیدگی به رفع این مشکلات هستند.

سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه مصوبه کمیته بحران لرستان برای ۴۰ خانوار معمولانی در معرض خطر کشکان به تهران فرستاده‌شده است، تصریح کرد: از پیشرفت کند برخی پروژه‌ها و کار‌ها گلایه‌مند هستیم که ضرورت دارد مدیران این شهرستان معطل مدیران استانی نمانند و تلاش کنند تا از این وضعیت خارج شویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.