رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:: در ۲ روز گذشته گذشته فوتی کرونا در خراسان رضوی وجود نداشته است.

محمد پهلوان  رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۵ شهریورماه، پس از نیمه مردادماه، به عنوان دومین روز بدون فوتی کرونایی خراسان رضوی، در جریان هفتمین دوره اوج‌گیری این ویروس به ثبت رسید.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۶۳ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند که این دانشگاه علاوه بر مشهد ۱۶ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تداوم روند کاهشی ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد، ۱۵۹ بیمار است.

پهلوان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۱ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.