امیرنصیزاده گفت: انتظامی کشور نقش بی بدیلی در توسعه امنیت دارد و بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات در سایه امنیت محقق می‌شود.

صبح امروز (چهارشنبه) امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) به اتفاق سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

امیر نصیرزاده با اشاره به ارائه گزارش توسط سردار «آهی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) و دانشگاه جامع علوم انتظامی امین اظهار داشت: به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت کشور خداقوت می گویم؛ انصافا ابعاد کاری فرماندهی انتظامی کشور گسترده و دارای زوایای پیچیده و متنوع ماموریتی به صورت پنهان و آشکار است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به ایفای نقش مقتدرانه و هوشمندانه مجموعه انتظامی در مناسبت‌های ملی، مذهبی و مردمی بیان کرد: شاهد تلاش های مجاهدانه نیروهای پلیس برای برگزاری راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت باشکوه و پایدار هستیم.

وی افزود: به آحاد فرماندهان، مدیران و نیروهای پلیس برای تلاش های مخلصانه و مجاهدانه خدا قوت می گویم و معتقدم که همه باید از فرماندهی کل انتظامی کشور برای تحقق ماموریت های مهم، حساس و تاثیرگذار حمایت و پشتیبانی کنیم.

امیر نصیرزاده بیان کرد: انتظامی کشور نقش بی بدیلی در توسعه امنیت دارد و بسیاری از فعالیت ها و اقدامات در سایه امنیت محقق می شود.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان و بدخواهان برای هجمه به پلیس عنوان کرد: شاهد تبلیغات سوء دشمن و بدخواهان با توسل به حربه های تخریب، تحریف، صحنه سازی و ... برای سیاه نمایی و تخریب چهره پلیس هستیم در حالی که همه باید برای انعکاس و نمایش جایگاه والا و واقعی پلیس به مردم و جامعه تلاش کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور عنوان کرد: ارزیابی ها بیانگر اهتمام و تمرکز برای ارتقاء مهارت های دانشی، تخصصی و فنی پلیس در مراکز آموزشی و دانشگاه انتظامی کشور است.

امیر نصیرزاده در بخش پایانی سخنان خود از تلاش فرماندهان ، مدیران و اساتید دانشکده افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) و دانشگاه جامع علوم انتظامی امین برای تربیت پلیس فنی ، دانشی و مهارتی قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار