فرمانده انتظامی استان از کشف ده‌ها دستگاه انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک انبار در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود پس از دریافت خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یک انبار، موضوع را در دستور رسیدگی قرار دادند.

وی افزود: پس از تأیید خبر، مأموران انتظامی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، طی هماهنگی با مراجع قضائی به محل اعزام و پس از شناسایی، انبار را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

سردار حسنی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، ۲۹ دستگاه یخچال،۲۰ دستگاه اجاق گاز،۲۶ عدد میز تلویزیون، دستگاه ظرفشویی، ۳ دستگاه لباسشویی و یک دستگاه کولر آبی در این انبار بدون ثبت در سامانه جامع انبار‌ها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان از تشکیل پرونده احتکار برای مالک انبار خبر داد و اذعان داشت: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان و میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد که با تشکیل پرونده متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا مراتب را سریعا از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.