رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خیلی خوبی به این سازمان دارد گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای بروز شدن تجهیزات فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده و ۱۲۸ میلیارد تومان آن به آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.

آقای حسینی نیا در بازدید از سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی اظهار کرد: برای مهارت آموزی باید تجهیزات بروز شود تا کیفیت کار بالاتر برود و این اتفاق در دولت سیزدهم افتاده و باید تغییراتی در راهبردهایمان بدهیم تا کارمان نتیجه بخش باشد.

وی با اشاره به خودکفا شدن این سازمان از نظر مالی خاطرنشان کرد: درآمد‌های سازمان را اختصاصی کردیم و این اتفاق خوبی است و به نوعی با حمایت دولت خودکفا شدیم و با امکاناتی که در اختیارمان گذاشته شده درآمد کسب کرده و خرج سازمان می‌کنیم.

افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همچنین در مورد وضعیت معیشتی کارکنان این سازمان گفت: قطعا باید به وضعیت معیشتی کارکنان و مربیان رسیدگی شود و در این راستا نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا کارکنان سازمان با دغدغه کمتر و با آسایش خیال بیشتر در خدمت جوانان باشند.

آقای حسینی نیا اعلام کرد: به زودی گشایش خوبی در درآمد‌های کارکنان و مربیان اتفاق خواهد افتاد و ۳۰ درصد به حقوقشان اضافه خواهد شد و در حوزه مسکن کارکنان نیز اتفاقات خوبی در راه است که جزئیات آن را در روز‌های آتی اعلام خواهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.