معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: دانشگاه فرهنگیان بستر ورود نیرو‌های تازه‌نفس به آموزش‌وپرورش است.

آقای حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری به همراه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از روند مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت داوطلبان دانشگاه فرهنگیان در استان بازدید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری افزود: روند انجام مصاحبه و گزینش داوطلبان دانشگاه فرهنگیان در استان مطلوب است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری، فضایی مطلوب همراه با آرامش حاکم شده که رضایت مراجعین و مصاحبه‌گران را به همراه داشته است، امیدواریم پذیرفته‌شدگان نهایی، شایسته‌ترین افراد برای انجام رسالت معلمی باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با ورود نیرو‌های جوان و تازه نفس شاهد حل مشکلات آموزش‌وپرورش در حوزه نیروی انسانی باشیم.

گفتنی است؛ یک هزار و ۴۲۱ داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان برای طی مراحل گزینش و مصاحبه به صورت چند برابر ظرفیت معرفی شده‌اند.

روند مصاحبه از این افراد از روز دوشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه در پردیس شهید باهنر برای خواهران و در پردیس بحرالعلوم برای برادران ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.