رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۴۰ درصدی حجم ترافیک محور‌های استان در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه در اربعین سال ۱۳۹۸ خبر داد.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش روزافزون حجم ترافیک در محور‌های استان، گفت : هرچه به روز اربعین نزدیک‌تر می‌شویم بر حجم ترافیک در محور‌های استان افزوده می‌شود.

وی افزود: روز گذشته تردد ۶۰۰ هزار خودرو در سطح محور‌های استان به ثبت رسید که نسبت به اربعین سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دستغیب گفت: در حال حاضر عمده ترافیک مربوط به محور کنگاور و ورودی استان از سمت کردستان به سمت اسلام آبادغرب و حمیل و  محور‌های منتهی به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین حجم ترافیک نیز مربوط به ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب و نیز ساعت دو تا هشت صبح است.

دستغیب از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیک به دلیل افزایش حجم تردد در محور‌های استان خبر داد و افزود: تردد هرگونه کامیون و کامیونت و نیز تانکر‌های حمل سوخت در محور حمیل- ایلام ممنوع شده و محور جایگزین برای این خودرو‌ها محور اسلام آبادغرب-قلاجه در نظر گرفته شده است.

دستغیب از رانندگان خواست با توجه به افزایش حجم تردد، بیش از هر زمان دیگر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: بطور جد از زوار می‌خواهیم از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کرده و حتما در موکب‌های مسیر و محل‌های مناسب استراحت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.