سرمربی تیم ملی والیبال گفت: حریف بسیار با قدرت بازی کرد و با استفاده از نقاط ضعف ما پیروز میدان شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم کلی والیبال پس از واگذاری نتیجه برابر برزیل در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اظهار کرد: مسابقه بسیار سختی بود و با توجه به این که در مرحله حذفی قرار داشتیم، دو تیم تمام تلاش خود را به خرج دادند تا پیروز از زمین خارج شوند.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران در ست اول مقداری تحت تاثیر حساسیت این دیدار قرار گرفتند و خیلی خوب شروع نکردند، اما در ست‌های اول و دوم عملکرد قابل قبول‌تری داشتند. به هر حال حریف ما تیمی مانند برزیل با سابقه درخشان بود که با قدرت بازی کرد و با استفاده از نقاط ضعف ما امتیاز گرفت. برخی مواقع در کار تهاجمی و تدافعی خوب عمل نکردیم، اما برزیل بازی خوبی داشت و مستحق این پیروزی بود.

عطایی افزود: باختیم و داستان قهرمانی جهان برای ما به پایان رسید، اما مدل برگزاری مسابقات مورد اعتراض بسیاری از تیم‌ها و مربیان قرار گرفت. ژاپن، صربستان و ایران حذف شدند اتفاقی که شاید برای آمریکا یا فرانسه هم رخ می‌داد. در گروه ما تیمی که سوم شد به واسطه مدل چینش تیم‌های رنکینگ از یک تا ۱۶ به آسان‌ترین رقیب خورد. اگر قرار به انتخاب میان تیم‌هایی بود که با آن‌ها بازی کردیم شاید صربستان را انتخاب می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه اظهار کرد: این موضوع بر جریان مسابقات اثر نامطلوب گذاشت. آمریکا در مرحله یک چهارم دوباره به لهستان خورد تیمی که در گروه مقدماتی هم بازی داشتند و ممکن است با دو باخت برابر یک تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شود. این نشان می‌دهد برنامه این مسابقات خیلی دقیق و کارشناسی شده نیست. ایران هم از این قاعده مستثنی نبود. مسابقه خیلی سختی را گذراندیم و امیدوارم در آینده والیبال ما با کار بیشتر به شرایط بسیار ایده‌آل‌تری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
ضمن عرض خسته نباشید به تمامی زحمتکشان والیبال ملی و بازیکنان تیم -اما باید ایرادها را گفت وبه آنهاعمل کرد و درس عبرت گرفت -اولا جناب عطایی ما به ضعیفترین تیم برزیل که صلابت گذشته را نداشت باختیم تازه با چند یار ذخیره خود به ما به میدان آمدواین جرات را به مربی برزیل چه کسی داده بودمسلما کادر فنی! ما در بازی مقابل هلند از جام خداحافظی کردیم نمیر عبدالعزیز با سرویسهای کوبنده رمق را از تیم ما گرفت و باختیم _حالا سوال اینجاست در بازی با برزیل چیزی تغییر کرد؟ خیر بلکه بدتر هم شد جناب عطایی در طی این چند روز با بازیکنان چه کردید که نه رمق اسپک زدن داشتند و نه روحیه درست درمان -کافی بود تصویر عبادی پور و اسماعیل نژاد را در تلویزیون ببینیدخیلی سخته آدم از تیم دیگری بجای تیم ملی کشور خودش تعریف کنه ولی جناب عطایی تلاش و جنگندگی را باید از ژاپن کوتاه قد یاد گرفت فرانسه رو بیچاره کردند البته در این جام میلاد عبادی پور بغیر بازی با برزیل بسیار خوب کار کرد - توپ نمیرسه شما میگید برو بجنگ-دفاع نداریم شما میگید برو بجنگ-توپگیری عقب زمین نداریم شما میگید برو بجنگ-اسپک نداریم شما ........-سرویس ساده موجی خرابه شما............ -جای خالی انداختن رو فراموش کردیم شما.....روحیه بازیکن داغونه شما............در سرویسها امتیازگیری استمرار نداره شما میگید........ برزیل با سرویسهاش داره تکه تکه میکنه شما میگید برو بجنگ! جناب عطایی خالی کردن بدن در والیبال داشته ای دیگه جواب نمیده چطوری بجنگه مگر شوک وارد کنی نه اینکه در آن همه فشار بازیکنی که خود تحت فشاره با حرف زدن با او که سرویس رو کجا بزن یا چه جوری بزن تمرکز او را بهم بزنیم صحبت با بازیکن در تمرینات و تایم اوتها -پاسورهای ما کاملا مشخصه کجا پاس میدن جناب عطایی چرا پاسور بهتر پرورش ندادیم (در تیم کاله و.....) که ابتکار داشته و باهوش باشند -جناب عطایی بازیکنان نیز ابتکار و هوش خود را در زدن ضربات از دست داده بودند ویک بازی ساده را ارائه میدادند بابا خدا این مچ را داده که جهت را تغییر دهیم -این چشم را داده تا دست دفاع را ببینیم و از آن استفاده کنیم یا فضای خالی پشت دفاع را مشاهده کنیم-و استعداد جناب عطایی ما در رده های پایه -جوانان -امید بازیکن را که میبینیم به اصطلاح میگوییم بدرد اینکار میخورند یا نه داداش استعداد یابی استعداد یابی استعداد یابی -از لحاظ پرش -فیزیک بدنی-قدرت-چابکی و....... را در باید درنظر بگیرید بعد انتخاب کنید من میگم آقا بازیکن خوب باشه 50 ساله باشه اگر بدن آماده داشته باشه و برای تیم مفید باشه انتخابش کنید نه بعضی از بازیکنان را اصلا بازی ندادیم بنظرم این دوره از بازیها زنگ خطر را برای تیم ما بصدا در آورد بازی با آرژانتین-مصر -هلندو برزیل باید درسی باشد در آینده چون در آسیا نیز همین ژاپن یقه مارو میگیره -صحبت زیاده ولی جناب عطایی بنده به شخصه شما را بعنوان یک مربی با شخصیت قبول دارم ولی نقاط ضعف تیم را در نظر داشته باشید وآرزوی موفقیت برای شما را در آینده دارم- خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
خواهیم دید همین برزیل به قول ایشون قدرتمند حریف آرژانتین تو بازی بعد نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
بزرگترین دلیل برای برکناری اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال میتونه عملکرد ضعیف کادر فنی والیبالمون تو مسابقات جهانی باشه‌.والیبال ما به این دلیل نتیجه نگرفت که کادر فنی بی تجربه ما درک درستی از بزرگی و دشواری رقابتهای جهانی نداشت و بالطبع نمی تونست تیم رو برای مسابقاتی در اون سطح آماده کنه.دقیقا این مشکل در مورد اسکوچیچ هم وجود داره و چون این مربی هیچوقت در هیچ رده ای چه بازیکن چه کادر فنی بزرگی مسابقات جام جهانی رو تجربه نکرده هرگز توان آماده سازی ذهنی و بدنی ملی پوشانمون و نخواهد داشت و چه بسا به یه آبروریزی و سرشکستگی بزرگ خیلی زود با جام جهانی وداع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
خدا قوت .قهرمانان عزیزایران تااینجاش هم خیلی زحمت کشیدید .
آخرین اخبار