توصیه به زائران اربعین, کشف ۱۰ فقره سرقت، دستگیری ۲۱ متهم، کشف ۲۰ تن شیر خام بدون مجوز مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

سرهنگ علی رضایی گفت:به زائران توصیه می کنیم برای عزیمت به مرز‌ها بدون گذرنامه معتبر و برگ گذر موقت سفر نکنند و در ادامه از کشف ۱۰ فقره سرقت، دستگیری ۲۱ متهم، کشف ۲۰ تن شیر خام بدون مجوز مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

او گفت: برابر اطلاع واصله تعدادی از هم استانی‌ها بدون داشتن گذرنامه معتبر یا برگ گذر موقت اقدام به عزیمت به مرز‌ها برای خروج از کشور و زیارت اربعین کردند و به دلیل نداشتن مدرک لازم از خروج آن‌ها ممانعت شده و در پایانه‌های مرزی بلاتکلیف هستند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: اداره گذرنامه پلیس امنیت استان و دفاتر پلیس+۱۰ در استان آماده تمدید تاریخ و صدور گذرنامه و برگ موقت گذر می باشند بنابراین از هم استانی‌های درخواست داریم بدون داشتن مدارک معتبر به مرز‌ها عزیمت نکنند بلکه در فرصت باقی مانده نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

رضایی گفت: زائران نسبت به حفظ و نگهداری مدارک هویتی به ویژه برگه گذر موقت توجه کنند.

جاده تاریکدره همدان نیازمند نصب کاردریل است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه جاده تاریکدره یکی از مسیر‌های پر پیچ و خم تفریحی به شمار می‌رود که از این جاده میان بر، به علت کوتاه شدن مسیر برای عزیمت به تویسرکان نیز استفاده می‌شود گفت: این جاده نیازمند نصب کاردریل است

سرهنگ فرخ جمالی گفت: بخشی از حاشیه راه تاریکدره به دامنه کوه و بخش دیگر به دره منتهی می‌شود و با توجه به نبود گاردریل و ایجاد نشده خاکریز، در صورت انحراف مسیر احتمال سقوط خودرو به دره زیاد است.

او گفت: چندی پیش یک دستگاه خودروی تیبا از مسیر اصلی خارج و به سمت دره سقوط کرد که در این سانحه سرنشینان این خودرو مصدوم شدند همچنین چندین مورد واژگونی در مسیر اصلی تاریکدره طی یکماه اخیر رخ داده که از روی خوش شانسی به داخل دره سقوط نکرده اند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: با توجه به مسیر باریک تاریک دره و افزایش میزان تردد باید نسبت به ایمن سازی این مسیر به ویژه نصب گاردریل برای پیشگیری از سقوط خودرو‌های عبوری به دره اقدام شود.

کشف ۱۰ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی همدان از کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی این شهرستان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را اجرا کردند.

سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: با اجرای این طرح هفت سارق دستگیر و ۱۰ فقره سرقت شامل یک دستگاه موتورسیکلت، یک فقره داخل خودرو، ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۶ مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

او گفت: در این راستا یک خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۸ گرم حشیش از او کشف شد.

دستگیری ۲۱ متهم در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی کبودرآهنگ از دستگیری ۲۱ متهم خبر داد و گفت: ۲۴ ساعت گذشته با مشارکت یگان‌های انتظامی طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ نبی شکرویسی گفت: نتیجه اجرای این طرح کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت کابل مخابراتی، مقدار ۱۵۵ گرم انواع مواد مخدر بود همچنین یک سارق موتورسیکلت، ۲ سارق داخل خودرو، ۶ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر و ۱۲ مزاحم خیابانی دستگیر شدند.

او گفت: متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند که در اجرای این طرح تعداد ۲۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف نیز توقیف و اعمال قانون شدند.


کشف ۲۰ تن شیر خام بدون مجوز در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "زارعی" شهرستان بهار در راستای اجرای طرح‌های انتظامی و مقابله با هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی، اقدام به کنترل مسیر‌های مواصلاتی کردند.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در این راستا، ماموران یک دستگاه تریلی تانکر دار را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند که در بررسی‌های مقدماتی پلیس و عدم ارائه سند و مدرک توسط راننده، از این خودرو ۲۰ تن شیر خام بدون مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: محموله یاد شده به مقصد استان‌های مرکزی کشور در حرکت بود، گفت: فرآورده‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل شد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.