دوره حرفه‌ای بالاترین سطح مربیگری فوتسال آسیا در آمل برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: نخستین دوره حرفه‌ای مربیگری درجه B به عنوان بالاترین سطح مربیگری فوتسال آسیا به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

او افزود: در این دوره آموزشی ۲۰ مربی بومی استان که هم اکنون هدایت تیم‌های فوتسال مازندران را در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک کشوری برعهده دارند و یا به عنوان بازیکن درسال‌های قبل درتیم‌های لیگ برتری حضور داشتند، دراین دوره شرکت کردند.

درزی خلردی گفت: به مربیانی که این دوره آموزشی یک هفته‌ای را با موفقیت پشت سرگذاشتند، مدرک مربیگری B آسیا داده می‌شود که این مدرک به منزله هدایت تیم‌های لیگ برتری است.

او افزود: در این دوره هفت روزه، ابوالقاسم عارفیان، کارشناس ارشد مدیریت برگزاری دوره حرفه‌ای مربیگری فوتسال آسیا در مازندرانورزشی ومدرس فدراسیون فوتبال دارای مدرک مربیگری A آسیا و مدرس فوتسال مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان مدرس تدریس کرد.

رییس هیات فوتبال مازندران، همچنین از برگزاری دوره مربیگری درجه A آسیا برای نخستین بار مهرماه امسال دراین استان خبر داد وگفت: ثبت نام از علاقمندان به این دوره که دوره مربیگری را گذارانده اند، درحال انجام است.

درزی خلری برگزاری دوره آموزش برای مربیان فوتبال وفوتسال ونیز داوران مرد و زن را یکی از برنامه‌های جدی هیات فوتبال مازندران بیان کرد و افزود: این دوره‌ها با دعوت از مدرسان مطرح فدراسیون فوتبال دارای رتبه‌های ویژه وجایگاه مهم درکنفدراسیون فوتبال آسیا، دراستان برگزارمی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.