هاشمی گفت: ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برای اشتغالزایی و رونق تولید در بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی طی یکسال گذشته در استان سمنان پرداخت شد.

استاندار سمنان گفت: بر پایه تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از محل منابع دولتی که بخشی از صندوق توسعه ملی محسوب می‌شود، برای پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال پیش‌بینی شده است.

استاندار سمنان تاکید کرد: توسعه متوازن در تمامی بخش‌های مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه بیش از پیش مورد توجه باشد.
جذب ۱۴.۴ درصد اعتبارات تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان

استاندار سمنان اظهار داشت: ۱۴.۴ درصد اعتبارات کشور در زمینه تسهیلات رونق تولید به وسیله بانک‌های عامل استان جذب و پرداخت شد.‌

هاشمی افزود: جذب این حجم از اعتبارات تسهیلات رونق تولید طی یکسال گذشته نتیجه همت، تلاش و جدیت خوب مسوولان در استان سمنان مرتبط با امور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه های صنعت، کشاورزی و معدن است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌ها استان سمنان در زمینه جذب تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشور را در دولت سیزدهم از آن خود کرده است.

استاندار سمنان گفت: احیا و بازگشت به چرخه تولید ۴۵ واحد راکد تولیدی و صنعتی این استان از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم طی یکسال گذشته در استان سمنان است.

هاشمی خاطر نشان کرد: احیای واحدهای صنعتی راکد استان طی یکسال فعالیت دولت سیزدهم یکهزار و ٣٠٠ فرصت شغلی ایجاد کرد.

وی از یکشنبه‌های صنعتی در استان سمنان یاد کرد و افزود: یکشنبه هر هفته به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به همراه مسوولان مرتبط در واحدهای تولیدی حضور می‌یابم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.