سرپرست اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى از اعزام ۱۲۶ زائر اربعین حسینى از بجنورد به کربلاى معلى در قالب ٣ دستگاه اتوبوس خبر داد.

محمد مشترى  گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ناوگان مورد نیاز کاروان هاى زیارتى به سمت مرز مهران را فراهم مى کند همچنین شرایط فروش اینترنتى و حضورى ایجاد شده است تا در این میان هیچ واسطه اى وجود نداشته باشد.

او گفت: نرخ هاى مصوب بلیت در پایانه هاى مسافرى شهرستان‌ها نیز نصب شده است و از زائران خواهش مى کنیم حتما بلیت خود را از طریق اینترنت تهیه کنند تا قیمت هاى واقعى رصد شود.

 مشتری گفت: زائران اربعین حسینى در زمان برگشت از این سفر معنوى، مرز خروجى خود را به ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا اتوبوس براى بازگشت بدون معطلى فراهم شود.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى هم گفت: ناوگان مورد نیاز براى اعزام زائران حسینى به کربلاى معلى فراهم شده است و همه روزه بعد از تکمیل ظرفیت به سوى مرز مهران حرکت مى کنند.

 سعید سبحانى گفت: زائران حسینى سفرشان را زودتر آغاز و تعداد روزهاى حضور خود در این سفر معنوى کوتاه کنند تا قبل از پیک سفر به شهر خود باز گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.