دختر شهید ابومهدی المهندس، با بیان این که امیدوارم بتوانم راه پدرم را ادامه دهم، گفت: کسی که در برابر امام حسین و راهش بایستد، شکست خورده است.

زهرا  دختر شهید ابومهدی المهندس از شهدای مقاومت عراق در مصاحبه با رادیو اربعین در پاسخ به این سوال مهمترین خصوصیت پدر شهیدتان چه بود، اظهار کرد : مهربانی پدرم علاوه بر همه ویژگی هایی که داشتند همیشه مورد توجه من و اطرافیانمان بود، پدرم در کنار خصوصیاتی چون مقاومت، صلابت و تدین ،بسیار مهربان بودند .

این فرزند شهید با بیان اینکه اکنون در نجف اشرف به سر می‌برم و در روزهای آینده عازم کربلا خواهم شد ، ادامه داد: احساس می کنم پدرم در این مسیر در حال رفت و آمد هستند و توجه شأن به زوار اربعین حسینی است.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مهمترین دعایش چیست گفت: از خدا می خواهم که امنیت زائرین اربعین حسینی را حفظ کند تهدیدات این روزها بی سابقه بود ، تهدیدات داعش آمریکا و گروه های تروریستی در عراق وجود داشته و اکنون شاهد تهدیدات منافقین نیز هستیم ،امیدوارم همه زائرانی که با عشق به پیاده روی اربعین آمده اند به سلامت و با امنیت به خانه‌های خود برگردند و انشاالله خداوند تهدیدات را به طور کلی از سر عراق کم‌ کند و مجاهدینی که به زائران اربعین حسینی خدمت می کنند را حفظ کند .

زهرا با بیان اینکه دعا می کنم که بتوانم راه پدرم را ادامه دهم ، تصریح کرد : فکر نمی کنم بتوان پیاده روی اربعین با چیز دیگری معاوضه کرد.

وی همچنین در پایان سخنان خود تصریح کرد: کسی که در برابر راه و مکتب امام حسین «ع» بایستد، شکست خورده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
این همه هزینه بیت المال تحت عنوان موکب مردمی بخدا اقا راضی نیست امت رسول الله درکشوراسلامی گرسنه باشند عده ای نان اربعین را بخورند
آخرین اخبار