سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین گفت: شست و شوی مخزن زباله و برطرف کردن سد معبر وانت بار‌های دوره گرد بیشترین خواسته شهروندان از مدیریت شهری بوده‌است.

مهدی کوزه‌گرها سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین گفت: در مردادماه بیشترین تماس شهروندان، شست و شوی مخزن زباله بوده که به دلیل گرما روند فزونی گرفته؛ البته سدمعبر وانت‌بار‌های دوره گرد و جمع آوری سگ‌های ولگرد و آبیاری درختان و هدر رفت آب در رتبه بعدی قرار دارد.

کوزه‌گرها افزود: ۲ هزار و ۵۷۵ درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت و به مناطق، سازمان‌ها و واحد‌های مربوطه ارجاع شده‌است.

وی ادامه داد: مرمت حفاری ناشی از انشعاب آب و برق و گاز و تلفن، لکه‌گیری ناشی از فرسودگی آسفالت، تخلفات ساختمانی، لایروبی جوی، رها کردن خاک و نخاله، سدمعبر مغازه داران، سدمعبر مصالح ساختمانی در کوچه و خیابان و سدمعبر دستفروشان از دیگر درخواست‌های شهروندان بوده که مردادماه در سامانه ۱۳۷ ثبت و برای پیگیری به مراجع ذی ربط ارجاع داده شده‌است.

کوزه گرها همچنین به سازمان‌ها و مناطقی اشاره کرد که سامانه ۱۳۷ خواسته‌های شهروندان را به آن‌ها انتقال داده‌است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین اضافه کرد: بیشترین مسائل شهری که شهروندان خواهان برطرف کردن آن بودند، مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده‌است؛ البته شهرداری منطقه ۲، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، شهرداری منطقه یک، شهرداری منطقه ۳، شهرداری منطقه ۴، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی، سازمان زیباسازی، مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار داشتند که بیشترین درخواست‌های شهری بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار