ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل خبرنگار شبکه الجزیره مدعی شد که او به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم جان خود را از دست داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره با گلوله اشتباهی یک سرباز اسرائیلی کشته شده است.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک سرباز اسرائیلی شیرین ابوعاقله را به اشتباه کشته است و بر اساس اطلاعات موجود، دادستانی نظامی تصمیم گرفت که تحقیقات جنایی را آغاز نکند، زیرا هیچ جرمی وجود ندارد!

رژیم صهیونیستی پیش از این ادعا می‌کرد که ابوعاقله در جریان درگیری‌های اردوگاه جنین به ضرب گلوله نیروهای مقاومت فلسطین کشته شده است.

شیرین ابوعاقله زمانی که کشته شد به یک جلیقه ضدگلوله خبرنگاری و یک کلاه ایمنی خبرنگاری مجهز بود. هیچ رزمنده فلسطینی نزدیک این خبرنگار نبود و سربازان اسرائیلی نیز در حدود ۲۰۰ متری مستقر بودند.

پیش از این وزارت امور خارجه آمریکا چند ماه پس از شهادت شیرین ابوعاقله به دست نیرو‌های صهیونیستی اذعان کرد که این ترور به دست نظامیان اسرائیلی انجام شده است و باید تحقیقات دقیق‌تری در این زمینه صورت گیرد.

شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در فلسطین در یورش ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن از ناحیه صورت هدف گلوله جنگی قرار گرفت و به شهادت رسید. 

هدف قرار گرفتن شیرین ابوعاقله نشانه‌ای واضح از تلاش‌های نظامیان رژیم صهیونیستی برای انجام حملات سیستماتیک علیه روزنامه نگاران است.

آمار و ارقام نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی طی ۲۲ سال گذشته حدود ۵۰ روزنامه‌نگار فلسطینی را کشته اند.

کارشناسان می‌گویند تا زمانی که جامعه بین المللی چشمان خود را بر روی اقدامات رژیم صهیونیستی ببندد، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات خود علیه روزنامه‌نگاران ادامه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار