رییس پلیس راهور استان همدان گفت: در تعطیلات پایان هفته ۴۰۰ خودرو در استان به علت تجاوز از سرعت مجاز اعمال قانون شدند.

سرهنگ همایی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته آمار تخلفات و تصادفات رانندگی در روز‌های پایان هفته افزایش می‌یابد بنابراین طرحی برای برخورد با خودرو‌های متخلف و حادثه ساز به ویژه در مرکز استان از هفته گذشته آغاز شد.

او گفت: با استفاده از تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های ثبت تخلف و دیگر ابزار‌های موجود، رانندگان متخلف شناسایی و اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: عوامل پلیس راهور در طرح جدید برخورد با تخلفات حادثه ساز سرعت و سبقت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و لایی کشی علاوه بر توقیف ساعتی خودرو‌های متخلف، به انتقال آن‌ها به پارکینگ اقدام می‌کند.

سرهنگ همایی گفت: یکی از شایع‌ترین تخلفات در معابر درون شهری همدان، تخلف ساکن از جمله پارک وسیله نقلیه در محل‌های ممنوعه و پارک دوبل است که موجب کندی تردد و ایجاد گره‌های ترافیکی شده است.

او گفت: ماموران مستقر در مرکز مانیتورینگ پلیس با استفاده از دوربین‌های نظارتی نسبت به رصد معابر شهری، ثبت تخلف رانندگان و نظم بخشی به تردد رانندگان اقدام می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: یکی دیگر از تخلفات شایع، نبستن کمربند ایمنی است که باید راننده و سرنشین خودرو به این موضوع توجه داشته باشند چرا که در صورت ترمز ناگهانی و بروز حادثه، احتمال آسیب دیدگی افراد بالا می‌رود.

برچسب ها: راهور ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار