میزان انشعابات گاز نصب شده در استان چهارمحال و بختیاری ۱۹۷ هزار و ۲۱۶ مورد است.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: طی یک‌ سال فعالیت دولت سیزدهم، ۱۰ هزار و ۹۳۶ انشعاب جدید گاز در این استان واگذار شد و ۱۵روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی افزود: از ابتدای مرداد ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ۱۴۰۱ در زمان استقرار دولت مردمی سیزدهم، ۱۳۳ کیلومتر به طول خطوط گازرسانی چهارمحال و بختیاری افزوده شد و تعداد مشترکین گاز استان به۳۵۱ هزار و ۶۹۸ مورد رسید که نسبت به سال قبل از آن افزایش ۱۰ هزار و ۹۳۶ مشترک را نشان می‌دهد.

سلیمیان اضافه کرد: از ابتدای ورود شبکه گاز به چهارمحال و بختیاری تاکنون ۵۳۷ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: هم‌اکنون ۹۱.۵ درصد روستا‌ها و ۹۹.۵ درصد شهر‌های چهارمحال و بختیاری از نعمت گازبرخوردار شده‌اند و میزان گازرسانی به همه استان به ۹۶.۷ درصد رسیده است که از شش هزار و ۱۸۲ کیلومتر خطوط انتقال گاز استان استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: میزان انشعابات گاز نصب شده در استان ۱۹۷ هزار و ۲۱۶ مورد است که ۳۵۱ هزار و ۶۹۸ مشترک گاز شهری و روستایی استان از این انشعابات بهره‌مند می‌شوند.

سلیمیان اظهار داشت: میزان مصرف سالانه پارسال در استان دو هزار و ۳۲۳ میلیون مترمکعب است و باید با توجه به اقداماتی مانند بهینه‌سازی موتورخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی از هدررفت این حامل انرژی خودداری کرد.

برچسب ها: انشعاب گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار