فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ خانه برای محرومان توسط سپاه استان احداث می‌شود.

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: برنامه‌ریزی در راستای برگزاری کنگره شهدای والامقام در استان اردبیل با تلاش و همت مضاعف در دستور کار است و در این زمینه نیازمند تلاش هر چه بیشتر مسئولان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل می گوید: احداث 3 هزار و 400 خانه برای محرومان استان و میزبانی برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا در استان برای برگزاری کنگره شهدای استان اردبیل است که در این زمینه به دنبال توسعه فضای لازم برای توسعه و گسترش هستیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

به گفته او، تلاش می‌شود تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان به صورت باشکوه برگزار شود که به همین منظور نیز تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای تحقق اهداف مورد نظر به عمل آمده است.

محمدی‌اصل در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور نیز گفت: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که در این زمینه باید شرایط طوری فراهم شود تا زائران و دانش‌آموزان قطره‌ای از ایثارگری و فداکاری رزمندگان را لمس کنند.

او می گوید: اردوهای راهیان نور باید تحول درونی را در زائران ایجاد کند و با برقراری رابطه بین نسل‌ها منجر به نهضت روشنگری و روایتگری شود که در این راستا هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌ای عظیم و پایان‌ناپذیر برای همه نسل‌ها و عصرها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.