رئیس خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:موازی کاری اداره استاندارد و سازمان غذادارو یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی است.

سید حسن حسینی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان خراسان رضوی در حاشیه نشست با رئیس استاندارد خراسان رضوی گفت:خانه صمت آمادگی دارد با استفاده از توان کارشناسی انجمن کنترل کیفیت، اختلافات را در حوزه نظارت و استاندارد و گرفتاری‌های واحد‌های تولیدی پیگیری کند.

او افزود:تولید زیر پله‌ای در محصولاتی چون قطعه سازی، لبنیات، نبات و مواردی دیگر سلامت مردم را با خطر مواجه کرده است.

سید محمد سجادی سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت:با رعایت مقررات به دنبال جلب اعتماد مردم نسبت به تولید ملی هستیم.

او افزود:درخواست ما بر این است که خانه صنعت، معدن و تجارت چالش‌های حوزه استاندارد را برای حل و فصل مشکلات منعکس کند و اعلام میکنیم که مجموعه استاندارد حامی تولید است.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد:با ارتقای موضوعات مرتبط با کیفیت باید سهم مناسبی از بازار ۱۵ کشور همسایه داشته باشیم تا کمک شایانی در این راستا بر حسب وظیفه انجام دهیم.

سجادی بیان کرد: با هدف نظارت بر کیفیت فراورده‌های تولیدی مشمول استاندارد‌های اجباری در خراسان رضوی طی ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۵۵۰۰ آزمون بر روی نمونه‌های واحد‌های تولیدی تحت پوشش انجام گرفته است و به واحد‌های تولیدی که نتایج آزمون محصولاتشان منطبق با استاندارد‌های مربوطه نبوده است تذکر داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.