هشت طرح بندری و دریایی امروز در بندر شهید رجایی بندرعباس به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: برای اجرای این طرح، بخش خصوصی و سازمان بنادر و دریانوردی بیش از سه هزار و ۴۵۹ میلیون ریال هزینه کرده اند و برای ۴۵۷ نفر از جوانان بومی منطقه، فرصت شغلی ایجاد شده است.

حسین عباس‌نژاد گفت: تقاطع غیر همسطح به زمین‌های پشتیبانی بندر شهید رجایی به طول یک کیلومتر و عرض ۱۶ متر، شامل چهار خط ورودی و خروجی، به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های شاخص در بندر شهید رجایی است.

او گفت: در مسیر این تقاطع غیر همسطح سه دهنه پل ۳۵ متری به طول ۱۰۵ متر، برای عبور از روی جاده دسترسی، ریل راه آهن و جاده زمین‌های پشتیبانی اجرا شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان هدف از ساخت این تقاطع را تقسیم و روان شدن ترافیک ورودی بندر، ارتباط مستقیم ورودی شرقی بندر به زمین‌های پشتیبانی و تامین دسترسی زمین‌های پشتیبانی به بندر خلیج فارس و درب خروجی عنوان کرد.

عباس‌نژاد با بیان اینکه این طرح با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۵۴ ماه ساخته شده است گفت: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم شده است.

او گفت: بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح به زمین‌های پشتیبانی، زمینی کردن خط ۶۳ کیلو ولت، تعمیرات اساسی انبارِ ۲۰ ترانزیت و بهره‌برداری از یک فروند شناور طناب‌گیر همیار از دیگر طرح‌های بندر شهید رجایی است که امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پایان تعمیرات اساسی و ساماندهی محوطه‌ها و جمع‌آوری آب‌های سطحی و ساختمان‌های آتش نشانی بندر شهید رجایی، بهره‌برداری از پنج دستگاه مدالتور S.T.V دانش بنیان و پنج دستگاه مادربورد رادار ترما S.T.V دانش بنیان با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی از دیگر طرح‌های امروز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.