مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از شهروندان خواست تا گرانفروشی شرکت‌های حمل و نقل به ویژه مربوط به سفر‌های اربعین حسینی (ع) را به این دستگاه برای رسیدگی و برخورد با تخلفات گزارش دهند.

علیرضا حسن پور گفت: نرخ‌های مربوط به مسیر‌های اربعین حسینی (ع) مشخص و به شرکت‌های حمل و نقل مسافری اعلام شده و هرگونه دریافت مبلغ بیشتر از نرخ مصوب تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ادامه یادآور شد: با توجه به افزایش مسافرت‌های زیارتی به عتبات عالیات، طرح ویژه نظارت بر حمل و نقل و مراکز خدمات رسانی مربوط به اربعین در استان قزوین کلید خورده و در حال اجرا است.

این مسوول، هدف از اجرای این دستورالعمل را نظارت بر روند توزیع و عرضه کالا و خدمات، ثبات بازار، حفظ حقوق مصرف کنندگان و تامین آرامش زوار اباعبدالله الحسین (ع) برشمرد.

وی همچنین گفت: در این طرح بازرسان تعزیرات حکومتی با همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌های نظارتی استان بر نرخ و عملکرد دفاتر آژانس‌ها و مراکز فروش بلیط سفر‌های هوایی، زمینی و ریلی همچنین عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران ها، مراکز اقامتی و خدمات هتل داری به عنوان مراکز هدف نظارت خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: تدبیری اتخاذ شده تا شعب سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات، شکایات و گزارش‌های مردمی به صورت خاص و فوری، خارج از نوبت رسیدگی کنند.

وی یادآور شد: از هم استانی‌ها و زائران تقاضا داریم هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ این سازمان ثبت کرده یا شکایات خود را طی تماس با شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.