مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کردستان از آغاز هفتمین دوره آموزشی خط امام (ره) ویژه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خبرداد.

حاتم شهابی در حاشیه افتتاحیه دوره آموزشی اظهار کرد: دوره خط امام (ره) به مدت شش روز، و با حضور بیش از ۸۰ نفر از خواهران و برادران اعضای شورای تشکل بسیج دانشجویی از تمام دانشگاه‌های سطح استان در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کردستان با اشاره به اینکه این دوره از ۱۲ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۱هر روز از ساعت هشت صبح تا پنج بعدازظهر در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام به عنوان یکی از آموزه‌های اندیشه اسلامی و منظومه فکری امامین انقلاب است؛ و در این دوره از استادان برجسته‌ای در مباحث کلی ماهیت بسیج دانشجویی، جریان شناسی سیاسی، مباحث کلی دینی و فرهنگی، مباحث بین المللی و جهان اسلام، شیوه‌های مطالبه اخلاق مدار و ... به دانشجویان بسیجی تدریس میشود.

او افزود: دشمنانمان تضعیف دین اسلام، ایجاد شبهات انحرافی از دین را در قالب تهاجم و شبیخون فرهنگی طراحی کرده‌اند لذا با توجه به این مهم یکی از راهکار‌های اساسی مقابله با این توطئه، توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی پایه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و تبیین راه امام (ره) است.

شهابی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره) بنیانگذار آن بود اسلام، کتاب وسنت جایگزین خرافات شد، یادآور شد: با وقوع انقلاب علم و معرفت، دیانت و سیاست، قیام و عمل، نجات بخشی محرومان و در مجموع اسلام ناب محمدی (ص) رواج و گسترش پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.