دو تیراندازی در ویرجینیا و فلوریدا چهار کشته و شماری مجروح برجای گذاشت.

تیراندازی مرگبار در یک باشگاه شبانه در ایالت فلوریدا ۲ کشته و چند زخمی برجای گذاشت. چند بالگرد امدادی برای انتقال زخمی‌های این تیراندازی به منطقه اعزام شدند.

اداره پلیس شهر «پالاتکا» در پیامی در فیس بوک اعلام کرد: زخمی‌های این تیراندازی ۵ نفر بودند که چهار نفر هدف گلوله قرار گرفتند و یک نفر هدف ضربه یک جسم سخت قرار گرفت. دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات کشته شدند و سه نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

بازپرس‌ها می‌گویند که تیراندازی زمانی روی داد که درگیری لفظی در میان افرادی که در برابر یک کلوپ شبانه جمع شده بودند، روی داد. هیچ فردی بازداشت نشده و اطلاعاتی درباره هیچ مظنونی منتشر نشده است.

همچنین در حادثه‌ای دیگر، پلیس آمریکا اعلام کرد در درگیری در یک مهمانی در نورفولک ویرجینیا، دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

مایکل گلد اسمیت، رئیس پلیس موقت شهر در یک کنفرانس خبری گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که یک مهمانی در آن مکان برگزار شده است و ظاهراً در مهمانی درگیری لفظی بین طرفین شروع شده و در نتیجه تیراندازی روی داده است. ۲ تن از مجروحین پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

برچسب ها: آمریکا ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار