۱۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری لرستان قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۵ هزار نفر از مردم استان تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری قرار گرفتند.

حمیدرضا کرم‌وند از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه شرکت آب و فاضلاب لرستان در استان خبر داد و گفت: مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جماعت شهرها، مدیرعامل و جمعی از مدیران محلی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص تعداد این پروژه‌ها، گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۶ پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب بوده و تأمین اعتبار آن ملی و استانی است.

کرم‌وند گفت: این پروژه‌ها در قالب آبرسانی به ۱۲ روستا، عملیات احداث سه مخزن، حفر یک حلقه چاه، احداث ایستگاه پمپاژ آب و بازسازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است و در جهت آبرسانی و محرومیت‌زدایی از روستا‌ها گام بلندی برداشته‌ایم و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی شهری ۵۳ هزار نفر و آبرسانی به روستا‌ها حدود ۳۲ هزار نفر تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفتند.

وی با اشاره به تنها پروژه افتتاح شده در بخش فاضلاب، عنوان کرد: در پروژه بازسازی و بهسازی ایستگاه فاضلاب شهر پلدختر به همراه خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب که پس از سیل سال ۱۳۹۸ به شدت آسیب دیده بودند، ۱۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.