تفاهم نامه ساخت یک هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان نیروی انتظامی استان اصفهان میان شهرداری و بنیاد تعاون فراجا به امضا رسید.

در جریان پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، تفاهم نامه‌ای برای ساخت یک هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان نیروی انتظامی استان اصفهان امضا شد.

شهرداری اصفهان و بنیاد تعاون فراجا طرفین این تفاهم نامه هستند که با همکاری مشترک میان دو دستگاه، حدود یک هزار خانواده نیروی انتظامی صاحبخانه می‌شوند.

این پروژه از سال ۱۳۸۸ تاکنون بدون نتیجه مانده بود که با برگزاری جلساتی میان شورای شهر، شهرداری و بنیاد تعاون فراجا مشکل ۱۲ ساله کارکنان نیروی انتظامی استان برای خانه‌دار شدن حل شد.

سردار هابیل درویش مدیرکل بنیاد تعاون فراجا در مراسم امضا تفاهم نامه اظهار کرد: معیشت حرف اول را می‌زند و در نیروی انتظامی ۷۰ درصد بحث معیشت کارکنان مرتبط با موضوع مسکن است.

او ضمن تشکر از همکاری‌های مدیریت شهری اصفهان برای حل این مشکل بیان کرد: امروز کار کردن سخت است و در چنین شرایط سختی هستند کسانی که دغدغه‌های مردم را دارند و به دنبال حل مشکلات مردم هستند.

مدیرکل بنیاد تعاون فراجا گفت: امیدواریم با توفیق الهی، کار ساخت این واحدهای مسکونی هرچه زودتر شروع شود و هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در اصفهان صاحب خانه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.