اجلاسیه بین المللی واجب فراموش شده با تجلیل از فعالان این عرصه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

سید حسین ناظر، مدیرعامل موسسه موعود گفت: اجلاسیه بین‌المللی فعالان عرصه واجب فراموش شده با حضور و هم افزایی فراگیران ایرانی و غیرایرانی بین المللی، مسئولان عالی ستاد و مدیران موسسه‌های مردم نهاد حوزه امر به معروف و نهی از منکر شانزدهم شهریور ماه در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

او با اشاره به اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های مردمی گفت: سه عنصر مکتب، رهبری و مدیریت مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران تثبیت انقلاب اسلامی و آغاز خوبی برای گام دوم انقلاب اسلامی و احیای تمدن موعود و واجب تمدن ساز است.

ناظر افزود: در این اجلاسیه راهکار‌های هم افزایی بیشتر برای آموزش‌های نوین با شیوه‌های جذاب و اثرگذار بررسی و از فعالان عرصه واجب فراموش شده تجلیل خواهد شد.

گفتنی است موسسه موعود، مرکز تخصصی آموزش و احیای امر به معروف و نهی از منکر تحت اشراف علمی استاد علی تقوی در دهه گذشته بیش از ۲ میلیون  آموزش در سطح ملی و ۲۴ کشور اسلامی، تولید ۵۲ اثر فاخر مکتوب و چند رسانه‌ای، تولید بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی در شبکه‌های سراسری و استانی رسانه ملی و ده‌ها همایش سراسری برای فراگیران و علاقمندان به یادگیری صحیح امر به معروف و نهی از منکر داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار