مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ورزشکاران این استان رشته‌های مختلف ورزشی استان در مسابقات بین المللی و کشوری موفق به کسب نتایج درخشان شدند.

سجاد خوبدل گفت: در مسابقات بین‌المللی شمشیربازی اصفهان که با حضور ورزشکاران ۶ کشور برگزار شد، «علی پاکدامن» شمشیرباز ارومیه‌ای تیم ملی در دیدار فینال «محمد رهبری» را شکست داد و علاوه بر عنوان قهرمانی، ۲ هزار دلار پاداش نقدی مسابقات را کسب کرد.

وی اظهار کرد: پاکدامن در نیمه نهایی، «انور یلدریم» از کشور ترکیه را شکست داده بود و انتقام مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را از او گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی همچنین ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر تیراندازی کشور در تفنگ بانوان، تیم «دریاچه ارومیه» نماینده استان موفق شد تیم «تیگرا تهران» را شکست دهد.

وی اضافه کرد: با این نتیجه، تیم «دریاچه ارومیه» با ۶ امتیاز در رده پنجم جدول مسابقات قرار گرفت.

خوبدل گفت: در مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان کشور نیز امروز، «آیناز نوزاد» دونده ارومیه‌ای در ماده ۳ هزار متر با زمان ۱۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه با قرار گرفتن در سکوی دوم بعد از دونده کرمانشاهی، مدال نقره را کسب کرد.

خوبدل یادآور شد: در مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی مازندران، «امیررضا احمدزاده» در وزن ۹۰+ با کسب مدال برنز تنها مدال آور تیم استان آذربایجان‌غربی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.