رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: برخی افراد و گروه‌های مغرض با سوء استفاده از فضای موجود اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی میکنند که زائرین هوشیاری خود را نسبت به چنین جوسازی‌هایی حفظ کنند.

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت:با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عراق برخی افراد و گروه‌های مغرض با سوء استفاده از فضای موجود اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی میکنند که در این راستا از زائرین خواست هوشیاری خود را نسبت به چنین جوسازی‌هایی حفظ کنند.

او می گوید:در صورت مواجه با هرگونه محتوا یا کلیپ صوتی و تصویری منتشرشده در فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های غیربومی، ضمن تجزیه و تحلیل ذهنی اولیه، از صحت و سقم موارد منتشرشده اطمینان پیدا کنند و از بازنشر مطالبی که به جعلی یا واقعی بودن آن شک دارند، خودداری کنند و در چرخه انتشار شایعات قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا خوزستان با تاکید بر حضور آگاهانه کاربران در فضای مجازی گفت: کاربران از انتشار هر‌گونه اخبار ایام اربعین که از صحت و سقم آن اطمینان ندارید به طور جد خودداری کنید.

حسینی از عموم هموطنان انتظار می‌رود، جهت اطلاع از صحت و سقم اخبار به رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آن‌ها خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.