تفاهم‌نامه همکاری بین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با هدف مهارت آموزی به کارجویان امضا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی و کمک به اشتغال کارجویان در عرصه‌های صنایع‌دستی و گردشگری منعقد شده است.

امیر کرم‌زاده افزود: این تفاهم‌نامه در زمینه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس استاندارد‌های آموزشی و حمایت از مهارت آموختگان در بخش‌های تولید، بازاریابی و فروش کالا و خدمات در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری و میراث‌فرهنگی است.

کرم‌زاده افزود: شناسایی مشاغل موجود و آینده‌پژوهی مشاغل در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی، نیازسنجی، برنامه‌ریزی، سامان‌دهی و اجرای دوره‌های آموزشی بر اساس استاندارد‌های آموزشی، ارزشیابی و ارزیابی دوره‌های آموزشی و صدور گواهینامه‌های معتبر، تدوین و بازنگری استاندارد‌های آموزشی بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی، افزایش کیفیت و اثربخشی دوره‌های آموزشی با بکار گیری پتانسیل‌های اجرایی دو دستگاه و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مهارت‌آموزی و ایجاد کسب و کار در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی از مفاد این تفاهم‌نامهاست.

بر این اساس حمایت از مهارت آموختگان با ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه تولید، بازاریابی و فروش کالا و خدمات با استفاده از مربیان و متخصصان دو دستگاه، برگزاری نمایشگاه‌های معرفی، عرضه و فروش خدمات و کالا‌های تولید شده توسط مهارت آموختگان و برگزاری سمینار‌ها و همایش‌های مشترک بر اساس این تفاهم‌نامه اجرایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.