مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: میزان آمادگی مدارس تا اول مهرماه با اجرای رزمایش بازگشایی مدارس سنجیده خواهد شد.

افشین امیریان در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی با روسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خواستار برنامه ریزی ادارات تابع برای اجرای برنامه‌های متناسب با اربعین حسینی شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ثبت نام و کلاس بندی دانش آموزان از مدیران مدارس خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و کلاس بندی همه دانش آموزان اقدام کنند.

امیریان همچنین با توجه به نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش به هیئت دانش آموزی انصار المهدی در سفر به چهارمحال و بختیاری خواستار تقویت هیپت‌های دانش آموزی در سطح استان شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: اقدامات مطلوبی در سفر وزیر کشور به استان صورت گرفت که می‌توان به تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت اردوگاه دانش آموزی چمالی در سامان اشاره کرد.

امیریان همچنین حضور عوامل اجرایی آموزشگاه را در روز‌های شنبه تا چهارشنبه در محل کار ضروری دانست و اضافه کرد: همه مدارس موظف به اجرای برنامه‌های طرح مهر هستند و میزان آمادگی مدارس تا اول مهر ماه با اجرای رزمایش بازگشایی مدارس سنجیده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار