مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز بنام مرحوم حاج صادق اسدی دمیرچی در شهر سراب به بهره برداری رسید.

آقای فرهودی مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت : این مدرسه در ۹۰۰ متر مربع زیربنا در مساحتی حدود ۴۵۰ متر مربع در دوطبقه با مشارکت آقای کرامت اسدی دمیرچی در مدت ۸ ماه احداث و به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه ظرفیت کلاس‌های درسی این مدرسه برای ۱۸۰ دانش اموز است افزود: جهت احداث تجهیز و راه اندازی این پروزه افزون بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آقای صیادی مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان شرقی نیزگفت: علاوه بر این مدرسه ساخت سه مدرسه ۶ کلاسه دیگر نیز به همت خیر مدرسه ساز حاج کرامت اسدی دمیرچی در شهر مهربان و روستای دمیرچی اغاز شده است.

دکتر داودی نماینده مردم سراب با بیان اینکه این شهرستان در جذب خیرین و اتمام عملیات احداث مدارس بازسازی شده رتبه اول استانی را داراست افزود: در ۶ سال گذشته ۷۰ باب مدرسه در تخریب و نوسازی شده است که عملیات احداث بیشتر ان‌ها به اتمام رسیده و بقیه در حال احداث می‌باشند.

خیر مدرسه سازکرامت اسدی دمیرچی با بیان اینکه تا جان در بدن دارم در عرصه مدرسه سازی فعالیت خواهم کرد گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق عنایت کرده تا بتوانم به علم آموزی دانش اموزان این مرز و بوم کمک کنم.

او افزود :علاوه بر این مدارس تعداد ۱ مدرسه دیگر نیز در استان‌های کشور احداث کرده ام.

برچسب ها: دانش آموزان ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار