فروش فوری با قیمت قطعی محصولات هایما از امروز شنبه ۱۲ شهریورماه آغاز شد.

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه داده است:

زمان شروع این طرح از ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ آغاز و تا تکمیل ظرفیت، حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ادامه خواهد داشت.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی آسان نخواهد بود.

سند خودرو‌های واگذاری شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست.

برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن، شبای معرفی شده به نام فرد متقاضی باشد.

 تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی است .

حداقل فاصله آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

فروش فوری هایما S۷ و S۵ (بدون قرعه کشی) در شهریور ۱۴۰۱ + جدول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
R.Z
۱۹:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
با سلام و احترام، از باشگاه خبرنگاران خواهش دارم که پیگیری کنند چرا افرادی که در قرعه کشی دور اول سامانه یکپارچه خوردو هایما برنده شده اند و زمان تحویل آنها از مهر به بعد است باید به ناحق و با بی عدالتی تمام حدود ۲۰۰ میلیون بیشتر پرداخت کنند، چرا باید در کمتر از یک ماه و در حالیکه وضع اقتصادی مردم به این شکل است این ضرر و متحمل بشن؟ ما برنده های هایما متاسفانه زورمون به جایی نمیرسه فقط از شما خواهشمنديم پیگیری کنید که حق به حقدار برسه، چون خیلیا برای خرید این ماشین طلای زن و بچه شون رو فروختند، ماشین زیر پاشونو فروختند و...‌ این انصاف نیست و بی قانونیه که هر کسی و هر شرکتی هر طور دلش خواست از مردم کلاه برداری کنه و مراجع قانونی هم در مقابل این کلاه برداری سکوت کنند. لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار