مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، از ابلاغ الکترونیکی دستورالعمل جدید به منظور پرداخت مالیات خبر داد.

آقای منتظری گفت: مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir پس از فعال سازی ابلاغ الکترونیکی، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی افزود: پس از فعال سازی ابلاغ الکترونیک، اوراق مالیاتی مودیان که در سامانه‌های الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور صادر می‌شود، به صورت خودکار بر روی حساب کاربری ایشان بارگذاری شده و همزمان پیامک اطلاع رسانی برای آنان ارسال می‌شود. 


بیشتر بخوانید


منتظری اضافه کرد: پس از بارگذاری اوراق در حساب کاربری، مودیان ۱۰ روز فرصت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود، اوراق بارگذاری شده را مشاهده نمایند. 

وی ادامه داد: رویت برگه درحکم ابلاغ به شخص مودی است و کلیه آثار ابلاغ واقعی برآن مترتب است.

منتظری گفت: خودداری از مراجعه به حساب کاربری ظرف ۱۰ روز از تاریخ بارگذاری اوراق مالیاتی، در حکم استنکاف از گرفتن اوراق مالیاتی بوده و روز یازدهم بعنوان تاریخ ابلاغ قانونی محسوب می‌گردد. 

وی افزود: چنانچه روز یازدهم با تعطیلات رسمی یا عمومی مصادف شود، اولین روز بعد از تعطیلات مذکور بعنوان روز ابلاغ در نظر گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.