جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از اجرای طرحی در این شهرستان و توقیف خودروهایی خبر داد که رانندگان آن ها حرکات خطرآفرین انجام می دهند.

سرهنگ رضا اشیری ، جانشین فرماندهی انتظامی آبادان گفت : طرح پاکسازی تفرجگاه ها  همراه با توقیف خودروهای هنجارشکن در این شهرستان به اجرا در آمد.

به گفته او در این طرح ماموران پلیس با تشکیل چند اکیپ خودرویی و موتوری در کمترین زمان ممکن در پارک ۱۷ هکتاری و چهار نفر از اشخاصی که سابقه مزاحمت و فروش مواد مخدر را داشتند در این مکان طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

این مسئول گفت: پیش از این شهروندان با تماس به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ایجاد مزاحمت ، رعب و وحشت توسط تعدادی اراذل و اوباش در و همچنین حرکات نمایشی و خطرآفرین از سوی رانندگان چند دستگاه خودرو واقع در بلوار امیر آباد گلایه کرده بودند.

سرهنگ اشیری از کشف و ضبط مواد مخدر و پنج قبضه سلاح سرد چاقو و قمه از این متهمان خبر داد.

او تاکید کرد ماموران در ادامه این عملیات با اسقرار در بلوار امیر آباد پنج دستگاه خودرو به دلیل (انجام حرکات نمایشی، سرعت غیرمجاز، لایی کشیدن) به همراه با سه دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ اشیری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آن‌ها به مرجع قضایی گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.