کاظمی در جریان سفر به شازند گفت: با عدالت آموزشی زمینه‌های توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی هم فراهم می‌شود.

مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جریان بازدید از هنرستان و دبیرستان‌های شهرستان شازند گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش توجه به مدارس مناطق مختلف و ایجاد عدالت آموزشی است.

کاظمی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های این معاونت توسعه هنرستان‌ها در نقاط مختلف کشور است تا زمینه‌های توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی فراهم شود.

او اضافه کرد: در آستانه بازگشایی مدارس ۲ هزار میلیارد تومان برای تجهیز مدارس متوسطه و ۲ هزار میلیارد تومان ۵۰۰ میلیارد تومان هم برای تجهیزات هنرستان‌ها صرف شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش ما آغاز سال تحصیلی با نشاط است و مبالغی برای مدارس متوسطه و نظری مناطق محروم در نظر گرفته شده است که تلاش ما اختصاص بودجه‌ای از این محل برای شهرستان شازند هستیم.


نوازنی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در شهرستان شازند از اختصاص ۲۰ دستگاه رایانه، کمک نقدی و تجهیزاتی به مدارس و هنرستان‌های شازند خبر داد و از خانواده‌ها و معتمدین خواست به یاری این ارگان بپردازند.

در حاشیه این بازدید احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود‌های آموزشی شهرستان شازند گفت این سفربرای کاهش کمبود‌ها صورت گرفته تا دانش آموزان این شهرستان سال تحصیلی با کیفیتی را آغاز کنند

در سال تحصیلی جدید ۲۰ هزار دانش اموز راهی مدارس مقاطع مختلف شازند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.