مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: طرح دارویار در شهرستان باغملک در حال اجرا می‌باشد که در این طرح افزایش قیمت دارو متوجه مردم نمی‌شود.

کرامت جاودان زاده گفت: شهرستان باغملک دارای ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت میباشد که هر کدام با استقرار داروخانه‌های بخش خصوصی توسط داروسازان فعال در شهرستان، مدیریت دارویی و بحث خدمت رسانی دارویی به مردم را انجام میدهند و همچنین کلیه دارو‌های مورد نیاز بیماران مخصوصا در سطح یک در این داروخانه‌ها موجود میباشد.

او می گوید: کشور ما در طول سالیان گذشته از لحاظ تولید و تامین دارو در سطح جهانی موفقیت‌های خوبی به دست آورده است و در مجموع نظام سلامت دست آورد‌های زیادی داشته است بصورتی که سن امید به زندگی در بین مردم رشد داشته و مردان در سن امید ۷۴ و زنان در سن امید ۷۶ قرار دارند که نسبت به گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به گفته او  طرح دارویار در شهرستان باغملک در حال اجرا می‌باشد که در این طرح افزایش قیمت دارو متوجه مردم نمیشود و افرادی که تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند از هزینه زیادی جهت تامین دارو برخوردار نخواهند شد، ولی کسانی که بخواهند دارو را بشکل آزاد تهیه کنند پول دارو را طبق نرخ روز پرداخت خواهند کرد. کما اینکه همه مردم ایران بشکلی تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.